ЕЛЕКТРОННЕ ЗВЕРНЕННЯ ДЛЯ ГРОМАДЯН
Надіслати звернення до Служби автомобільних доріг в Івано-Франківській області можна на електронну адресу: sadif@com.if.ua
Будь ласка, дотримуйтесь вимог до звернення, визначених у ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» (ВИТЯГ):
Стаття 5. Вимоги до звернення
- Звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об`єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.
- У зверненні має бути зазначено прізвище, ім`я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним.
- Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.
Файли для завантажування
Зразок письмового звернення (doc, 29.2 Кб)