Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) – Поточний середній ремонт: влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 31+200 – км 31+800 автомобільної дороги державного значення Р-20 Снятин-Тязів в Івано-Франківській області », UA-2021-03-16-009611-c
Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) – Поточний середній ремонт: влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 32+132 – км 32+932 автомобільної дороги державного значення Н-10 Стрий-Івано-Франківськ-Чернівці-Мамалига (на м. Кишинів) в Івано-Франківській області», UA-2021-03-15-005663-c
У березні на Прикарпатті стартував ремонт одразу 4 мостових переїздів на дорозі М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка, котра у цьому році стане частиною найдовшого національного маршруту країни М-30 Стрий – Ізварине.
П’ять років тому першочерговим завданням Служби автомобільних доріг в Івано-Франківській області був ремонт автошляхів державного значення. Адже дорожній одяг був украй зношеним. За цей період здійснено ремонт головних магістралей Прикарпаття.
На км 9+442 автомобільної дороги Т-09-10 Бурштин – Калуш тривають планові роботи з будівництва мосту через р. Дністер біля с. Сівка Войнилівська Калуського району.
28 лютого в Івано-Франківську під егідою Національної асоціації дорожників України відбулася міжнародна конференція «Стан дорожньої інфраструктури в гірській місцевості та шляхи її покращення». Основна мета заходу – напрацювання пропозицій щодо застосування сучасних проектних рішень і технологій в утриманні, обслуговуванні, ремонті та будівництві мостів і шляхопроводів на дорогах у гірській місцевості.
Триває будівництво мосту через річку Дністер, км 9+442 а/д Т-09-10 Бурштин – Калуш, на межі Галицького та Калуського районів. Бригада ТОВ «ПБС» здійснює бетонування монолітної залізобетонної накладної плити. Проектом передбачено влаштування двох смуг руху, тротуарів, бар’єрного огородження, освітлення. Для запобігання викидів шкідливих речовин у навколишнє середовище передбачена спеціальна очисна система для збору стічних вод.
Підходить до завершення будівництво мосту в Косові через річку Рибниця на км 77+397 а/д Р-24 Татарів – Кам’янець-Подільський. За угодою зі Службою автомобільних доріг в Івано-Франківській області підрядне підприємство – ТОВ «ПБС» – влаштовує бар’єрне та перильне огородження, пішохідні зони, освітлення.
У Києві 6-7 листопада відбулася наймасштабніша подія дорожньої галузі України – 17-й Міжнародний форум з будівництва, експлуатації та проектування автомобільних доріг і мостів «АВТОДОРЕКСПО-2019». Протягом двох днів спеціалісти та науковці з восьми країн світу мали змогу обмінятися досвідом та презентувати новітні технології у будівництві, ремонті та експлуатації доріг.
У роботі Форуму взяли участь заступник Міністра інфраструктури України Наталія Форсюк, директор ДП «ДержорНДІ» Артем Безуглий та ректор Національного транспортного університету Микола Дмитриченко.
«Форум став унікальним професійним комунікативним майданчиком для обговорення актуальних питань та платформою для подальшої співпраці», – акцентував на відкритті заходу т.в.о. Голови Державного агентства автомобільних доріг України Олег Федоренко.
Олег Федоренко наголосив на тому, що Президент України та Уряд поставили перед Укравтодором та облдержадміністраціями масштабні завдання із розбудови та відновлення транспортної інфраструктури. В наступному році передбачено рекордні кошти на фінансування дорожньо-будівельних робіт.
Завдяки фундаментальним реформам, які відбулися за останні роки, галузь активно розвивається. Це стосується відновлення існуючої мережі автодоріг, а також їх будівництва та реконструкції.
Державний дорожній фонд, який запрацював з 2018 року, акумулює кошти, що адресно спрямовуються на утримання та ремонт доріг. Це передбачає гарантоване фінансування та дає позитивний сигнал для бізнесу. Приватні компанії з усього світу виявляють усе більшу зацікавленість у співпраці в дорожньому господарстві України.
«Завдяки прогнозованому фінансуванню можемо планувати ремонтно-будівельні роботи на дорогах державного значення на роки вперед. Це сприятиме створенню розвиненої мережі якісних автомобільних доріг, які відповідатимуть сучасним критеріям комфорту і безпеки. А для країни відновлення доріг – насамперед – це безпека та нові можливості для економічного зростання», – акцентував Олег Федоренко.
У рамках Форуму відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні матеріали і технології для будівництва та ремонту автомобільних доріг». У ній взяли участь представники Служби автомобільних доріг в Івано-Франківській області та підприємств дорожньої галузі.
За ініціативи керівника офісу реформ в Івано-Франківській області Руслана Панасюка, начальник Служби автомобільних доріг в Івано-Франківській області Василь Буджак зустрівся з директором управління інвестиційних проектів адміністрації м. Люблін Кшиштофом Лонтка та обговорив перспективи інвестиційних проектів ремонту доріг Карпатського Єврорегіону в області.